mindigTV PRÉMIUM
Kezdőlap
Kártya feltöltés
Kártyaaktiválás
Ügyfélkapu
Regisztráció
Új felhasználó
Bejelentkezés
Válassza ki milyen témában ír
*
-- Kérjük válasszon --
Általános információ
Befizetés igazolás
MindiGO TV
Műszaki hibabejelentés
Számlázás
Szerződés módosítás
Technikai információ
Kérjük adja meg kapcsolattartási adatait
Előfizető neve
Telefonszám
Pl.: 36208765432
E-mail cím
*
E-mail cím újra
*
Szerződésszám
*
A szerződésszám vagy kártyaszám közül az egyik megadása kötelező.
Hol találom?
„One földfelszíni TV (mindigTV PRÉMIUM)” kártyaazonosító szám vagy VSC ID számsor
*
Hol találom:
„mindigTV PRÉMIUM” kártyaazonosító szám?
VSC ID számsor?
Pl.: 020013279863
vagy Pl: 2512153571
Születési idő
*
Pl.: 1936.05.11
A születési idő vagy cégjegyzékszám közül az egyik megadása kötelező.
Cégjegyzékszám
*
Kérdés/Kérés/Probléma részletes leírása
*
Maximum 2000 karakter
Az
adatvédelmi nyilatkozatot
elfogadom
Hozzájárulok, hogy bejelentésem tárgyában a gyorsabb ügyintézés érdekében e-mailben vagy telefonon megkeressenek
*
Támogatott fájl kiterjesztések: ".jpg", ".jpeg", ".pdf"
Kizárólag az minősül Előfizetői Hibabejelentésnek ezen a felületen, amelyet az Előfizető a Műszaki hibabejelentés menüponton keresztül tesz vagy juttat el a Szolgáltató részére, s a bejelentés a szolgáltatás minőségének romlásával, mennyiségének csökkenésével vagy az igénybe vehetőség megszűnésével kapcsolatos. Minden egyéb menüponton keresztül tett bejelentés nem minősül Hibabejelentésnek.